Renaldo

Coen van Gilst heeft ons vanaf het begin uitstekend geholpen, zeker met onze zeer specifieke en moeilijke wensen in ogenschouw genomen. Vanaf het begin stond Coen voor ons klaar toen de installatietekeningen naar de bouwer verzonden moesten worden, en vervolgens ook in de update naar de definitieve indeling van de keuken (apparatuur/blad). Natuurlijk zijn er altijd zaken die in het begin niet duidelijk zijn, of die nog even uitgezocht moeten worden, maar ook daar is snel duidelijkheid over gekomen. De manier waarop dit is gebeurd kan niet anders dan vakkundig genoemd worden.

Wat betreft de installatie werden wij geholpen door twee vriendelijke mannen, die de toch wel ingewikkelde installatie goed hebben uitgevoerd. Hierbij kom je altijd kleine kinderziektes tegen, maar hier wordt goed opvolging aan gegeven. Keukenstudio heeft zelfs een professionele installateur van Miele langs laten komen om onze apparatuur op het Miele@home systeem aan te sluiten. Topservice.

Wat nu het grote verschil is tussen Keukenstudio en andere leveranciers? Bij Keukenstudio word je geholpen door een vakman, die alles van je keuken af weet. Of je nu vragen hebt, er iets anders is of er iets opgevolgd moet worden, je kunt altijd bij die ene vakman terecht. De zinnen 'daar moet je onze serviceafdeling voor hebben' of 'wat is je dossiernummer' zal je bij keukenstudio niet tegenkomen. In plaats daarvan hoor je 'dat gaan we voor je regelen' en 'vanmiddag komt er een monteur bij u langs'.

Je gaat naar Keukenstudio omdat je kwaliteit in producten en service wilt. Natuurlijk, hoge brutoprijzen verzinnen en dan belachelijke kortingen geven (Mandemakers, lees je mee?) is leuk, maar wat uiteindelijk telt is kwaliteit. En dat krijg je bij Keukenstudio.

We zouden Keukenstudio bij iedereen aanraden. Loop gewoon even binnen, neem je tijd, en je komt er vanzelf achter waarom.

Renaldo

Helaas heeft de klant geen foto’s van de keuken achtergelaten

Terug naar overzicht
Maak een afspraak
Maatregelen i.v.m. Coronavirus

Momenteel is het SmartDesign center voor een bezoek alleen nog op afspraak geopend.

N.B. Wij zijn dus niet geheel gesloten!

Wij beogen het bezoek aan ons SmartDesign center te reguleren met als doel de gezondheid van onze klanten en onze medewerker zo goed mogelijk te beschermen.

Door vóór uw bezoek contact te hebben met onze verkoopafdeling, kan zowel de frequentie als de duur van uw bezoek zo efficiënt mogelijk worden gepland.

Was/bent u voornemens ons SmartDesign center te bezoeken, bel dan vooraf even 010-5920 200. Onze verkoopafdeling zal u dan vooraf eerst interviewen en vragen ons alvast gegevens toe te mailen.

U kunt ook via de afspraakplanner op onze website een afspraak maken. Onze verkoopbegeleider zal dan contact met u opnemen.

Ons kantoor is gewoon telefonisch en per e-mail bereikbaar.